Jesteśmy biurem rachunkowym świadczącym dostosowane do klienta kompleksowe usługi związane z obsługą księgowo-podatkową. Standardowo zajmujemy się prowadzeniem ksiąg podatkowych, ewidencji VAT, rozliczeń z tytułu podatków, ZUS oraz wszelkich innych wynikających z prowadzonej przez klienta działalności gospodarczej. Działalność prowadzimy przede wszystkim na rynku lokalnym w formie kontaktu bezpośredniego z przedsiębiorcami z naszego obszaru oferując jednocześnie możliwość współpracy w obszarze online dzięki platformie do gromadzenia i odczytu faktur papierowych, które po zdigitalizowaniu są dostępne z każdej lokalizacji 24/h. Udzielone pełnomocnictwa i upoważnienia umożliwiają nam m.in. kontakt w imieniu przedsiębiorcy z organami administracji państwowej oraz składanie e jego imieniu deklaracji i wniosków drogą elektroniczną. Jesteśmy firmą z doświadczeniem oraz certyfikowanym biurem rachunkowym. Posiadamy certyfikaty Firmy Godnej Zaufania i Rzetelnego Biura Rachunkowego. Więcej informacji na naszej stronie www.credolex.pl
Pomorskie, Warmińsko-mazurskie, Podkarpackie, Śląskie, Lubuskie, Lubelskie, Zachodniopomorskie, Świętokrzyskie, Kujawsko-pomorskie, Dolnośląskie, Mazowieckie, Wielkopolskie, Podlaskie, Opolskie, Małopolskie, Łódzkie
Specjalista z sukcesem ukończył szkolenie z zakresu profesjonalnej obsługi Klienta.
11 opinii
Jesteś Klientem firmy?
Z BIUREM RACHUNKOWYM CREDO LEX współpracuję już wiele lat i jestem z tejże współpracy bardzo zadowolony. Szybko, rzeczowo i konkretnie. Na jakiekolwiek zapytanie, niepewność, czy nieznajomość szybko otrzymuję rzetelną zwrotną informację. Polecam BIURO RACHUNKOWE CREDO LEX.
BIURO RACHUNKOWE CREDO LEX jest solidne oraz posiada duże doświadczenie. Zdecydowanie polecam BIURO RACHUNKOWE CREDO LEX.
Szybko, sprawnie oraz profesjonalnie. Usługi zawsze wykonane na czas. Zdecydowanie polecam BIURO RACHUNKOWE CREDO LEX.
Arek to wspaniały człowiek i ma pojęcie o tym, co robi. Gdy go o coś poproszę, to w sprawie dokumentów zawsze wytłumaczy. Poszpera, kiedy czegoś nie wiem i jest dobrze. Polecam jako księgowego Biuro Rachunkowe Credo Lex!
Polecam wszystkim Biuro Rachunkowe Credo Lex. Żadnych problemów. Wszystko tak jak ma być.
Z Biurem Credo Lex współpracujemy już od 15 lat. Profesjonalna, rzetelna, godna polecenia obsługa w zakresie księgowości!
Biuro Rachunkowe za którym przemawia kompetencja, rzetelność, uczciwość i bardzo poważne traktowanie każdej najdrobniejszej sprawy. Szczerze polecam każdej firmie, jak również osobie fizycznej, poszukującej profesjonalnej obsługi w zakresie j.w. Korzystam z usług w/w Biura Rachunkowego od ponad 20 lat i z całą stanowczością stwierdzam, że to był bardzo dobry, trafny wybór. Jeszcze raz, wszystkim zainteresowanym polecam Biuro Rachunkowe Credo Lex.
Długoletnia współpraca z Biurem Rachunkowym Credo Lex mówi sama za siebie, 100 % polecam.
Nic dodać nic ująć:) Jak zawsze pełen profesjonalizm. Wszystkim polecam Biuro Rachunkowe Credo Lex!
Profesjonalna, rzetelna i miła obsługa w dużym zakresie podatkowo-rachunkowym jak i kadrowo-płacowym. Biuro Rachunkowe "Credo-Lex" jak najbardziej godne polecenia.
Potwierdziliśmy tożsamość właściciela konta na podstawie jego dokumentów identyfikacyjnych.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Każda Sprawdzona Firma może zdobyć certyfikat Polecają Nas Klienci.
Firma posiada pozytywne opinie i jest polecana przez swoich Klientów oraz partnerów biznesowych. Ma również status Sprawdzonej Firmy. Dlatego została nagrodzona certyfikatem Polecają Nas Klienci.
Wykonawca potwierdził ekspercką wiedzę branżową publikując lub recenzując Artykuł Eksperta w Serwisie Oferteo. Więcej w Regulaminie.
Specjalista z sukcesem ukończył szkolenie z zakresu profesjonalnej obsługi Klienta.
Chcesz znaleźć się na liście? Załóż bezpłatne konto.
Kolejność na liście zależy m.in. od wykupienia przez firmę opcji promowania, liczby złożonych ofert, opinii poprzednich klientów oraz stopnia wypełnienia wizytówki. Dowiedz się więcej.
Zasady publikacji opinii w naszym
Serwisie sa opisane w Regulaminie
Tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Niestety nie udało nam się potwierdzić, że tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała
z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Klient i Wykonawca potwierdzili współpracę pomiędzy sobą.
Dbamy o bezpieczną realizację Twojego
zlecenia. Więcej informacji tutaj.
Powiązane produkty i usługi: Agencje nieruchomości, Agencje ubezpieczeniowe, Kredyt, Kredyt dla firm, Kredyt hipoteczny Tychy, Księgowy Tychy, Prawo cywilne Tychy, Ubezpieczenie na życie Tychy
1. pomoc w zakładaniu i rejestracji działalności, wyborze formy opodatkowania, podjęciu decyzji o opodatkowaniu podatkiem VAT, doborze form zatrudniania w firmie 2. wyprowadzanie zaległości księgowe, podatkowe oraz związane z dokumentacją zgłoszeniową i rozliczeniową ZUS 3. sporządzanie sprawozdań GUS oraz pism i wniosków do US/ZUS
1. sporządzanie list płac, umów zlecenia/dzieło oraz rachunków
2. przygotowywanie i przekazywanie do ZUS zgłoszeń do ubezpieczeń oraz deklaracji rozliczeniowych
przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników
3. obliczanie zaliczek na podatek dochodowy od osób zatrudnionych
4. sporządzanie deklaracji PIT-8AR, PIT...
Komputer lub tablet z dostępem do Internetu - tyle wystarczy aby o dowolnej porze zobaczyć na swoim urządzeniu zaksięgowane dokumenty, podatkowy wynik danego miesiąca, sprawdzić aktualne kwoty składek i podatków do zapłaty czy wystawić fakturę.
Idealnie, prawda? Jaka więc będzie "Twoja księgowość" i co uzyskasz? M.in.:
1. stały dostęp do zak...
Nazwa firmy | ARKADIUSZ HOLM |
Imię (pierwsze) | ARKADIUSZ |
Drugie imię | JAN |
Nazwisko | HOLM |
Data rozpoczęcia działalności | 2001-03-30 |
NIP | 6461301464 |
Regon | 241197817 |
Kraj | Polska |
Województwo | ŚLĄSKIE |
Powiat | Tychy |
Gmina | Tychy |
Miejscowość | Tychy |
Kod pocztowy | 43100 |
Poczta | Tychy |
Ulica | al. Niepodległości |
Numer nieruchomości | 20 |
Numer lokalu | 7 |
Kod i nazwa podstawowej formy prawnej | 9 - Osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą |
Kod i nazwa szczegółowej formy prawnej | 099 - Osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą |
Kod i nazwa formy własności | 214 - Własność krajowych osób fizycznych |
Data wpisu do bazy REGON | 2009-06-01 |
Data powstania | 2001-03-30 |
Data rozpoczęcia działalności | 2001-03-30 |
Data zawieszenia działalności | 2017-10-23 |
Data zakończenia działalności | 2020-05-22 |
Data skreślenia z regon | 2020-05-25 |
Kod PKD | Nazwa |
6920Z |
DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE Przeważające PKD |
Dane zostaną pobrane i zaktualizowane w ciągu kilku minut.
W razie potrzeby prosimy o kontakt przez Formularz kontaktowy.
Biuro rachunkowe CREDO LEX polecam z czystym sumieniem. Bardzo dobre i rzetelnie biuro rachunkowe. Jestem spokojny o jakość usług. Nie boję się zadawać pytań, zawsze dostaję konkretną odpowiedź. W czasie naszej współpracy spotkałem się tu wyłącznie z rzetelnością, kompetencją, dobrą znajomością zagadnień księgowych i przywiązywaniem uwagi do szczegółów. Gorąco polecam!